Archive for the ‘Artis’ Category

Bagaimana jika gambar anda menjadi seperti dibawah? . Bahaya jika anda share gambar – gambar anda di internet seperti di facebook atau apa jua jaringan sosial di internet dan ada kemungkinan gambar anda akan diambil dan dimanipulasikan. seperti gambar budak ini.


Gambar Asal dari Forum.

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Sila lawati:

Koleksi MTV & Lirik lagu Best!

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share
size = ‘small’;

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Advertisements

Carice John Matha – ie abang kenyalang

Lagu ini cukup unik dan indah sekali, dimana lagu ini mengisahkan percintaan antara dua suku kaum antara dua negeri iaitu Lelaki Sarawak (Iban) dengan Wanita Sabah (Dusun) dan hayatilah lagu ini kepada yang bercinta dengan Orang Sabah & Sarawak.

http://www.youtube.com/v/uV6elfMOat0&hl=en_US&fs=1&

Entah tertiba Mr J tertarik dengan lagu ini , ada affair dengan Sumandak kah? hahaha..tapi lagu ini memang best dan artisnya pun cute and cantik Sabah bah itu.

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Sila lawati:

Koleksi MTV & Lirik lagu Best!

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

10 Perceraian Termahal

Posted: November 13, 2009 in Artis
Tidak semuanya indah untuk melayari bahtera perkahwinan , siapa sangka indah dahulu akhirnya hancur menjadi debu , lebih – lebih artis ini kawin cerai pun macam perkara biasa , tidak kurang hebatnya pula dengan Artis Malaysia.

1. Michael Jordan dan Juanita Vanoy

Pemain basket kondang ini bertemu dengan pegawai bank di Chicago pada tahun 1989 bernama Juanita. Secepat mereka bertemu, status Juanita berubah jadi Ny. Jordan. Namun ternyata pernikahan mereka tidak bisa bertahan selamanya. Pasangan ini hanya bertahan selama 18 tahun dengan dikaruniai tiga anak. Dengan penghasilan Jordan US$ 350 juta, Juanita meminta uang perceraian senilai UD$ 168 juta. Nilai ini jumlah paling besar dalam perceraian di Hollywood.

2. Steven Spielberg dan Amy Irving

Filmmaker kondang ini menikahi calon aktris, Amy di tahun 1985. Mereka bercerai empat tahun kemudian saat Amy meninggalkan satu-satunya putra mereka dan meminta jaminan cerai senilai US$ 100 juta. Meski Spielberg berjuang untuk mempertahankan hartanya, hakim memutuskan kalau surat perjanjian pra nikah yang ditulis di serbet tidak sah dan tidak ada saksi resminya.

3. Harrison Ford dan Melissa Mathison

Aktor veteran ini dan istrinya, penulis naskah Melissa adalah pasangan yang paling tertutup di Hollywood. Tapi perceraian mereka sama sekali tidak dapat disembunyikan dari media. Setelah 18 tahun menikah dan membesarkan dua anak, Melissa meminta uang kompensasi perceraian sebesar US$ 85 juta plus keuntungan dari penghasilan film yang mereka buat saat masih bersama. Dan bintang INDIANA JONES ini tetap bersikap bak gentleman dengan mengabulkan permohonan mantan istrinya.

4. Kevin Costner dan Cindy Silva

Pasangan ini bertemu saat sama-sama masih kuliah. Pernikahan mereka bertahan selama 16 tahun dan menghasilkan tiga anak. Di tahun 1993 rumor mulai menyebar menyebut Costner terlibat afair dengan lawan mainnya. Lalu Cindy mengajukan gugatan cerai dan mendapat hak asuh ketiga mereka, demikian juga dia mendapat wang sokongan cerai senilai US$80 juta.

5. Madonna dan Guy Ritchie

Pasangan ini dikenalkan oleh teman terkenal mereka, Sting dan istrinya. Material Girls akhirnya merasa bertemu pasangan yang tepat dengan filmmaker Inggris ini. Mereka tak membuang-buang waktu untuk menikah dengan cara tradisional dan setahun kemudian mereka memiliki anak pertama, Rocco. Tapi Madonna memang dikenal dengan sifatnya yang suka berubah, tahun 2008 akhirnya dia mengubah diri sebagai single dengan tiga anak. Guy sudah tak bisa lagi mempertahankan rumah tangga delapan tahun dengan penganut Kabalah, wanita berpikiran terbuka dan ngotot mengadopsi, jadi akhirnya dia mendapatkan kembali kebebasannya plus uang sokongan cerai US$76 juta

6. James Cameron dan Linda Hamilton

Saat sutradara TITANIC ini menikahi bintang TERMINATOR, Hamilton. Hollywood mengharapkan sebuah kisah dongeng dalam pernikahan ini, tapi sayangnya pernikahan mereka hanya bisa bertahan selama 18 bulan. Dari pernikahan yang penuh masalah mereka mendapatkan satu anak. Di tahun 1999, Linda mendapatkan sokongan cerai setengah dari keuntungan TITANIC, yakni US$50 juta.

7. Paul McCartney dan Heather Mills

Sir Paul bertemu dengan mantan model berkaki satu ini saat melakukan kampanye amal, wanita ini mengingatkannya pada almarhum istrinya dan Paul sendiri idola Mills saat masih anak-anak. Pernikahan empat tahun mereka berakhir dengan sangat buruk. Berbagai ulasan media dan perebutan hak asuh anak merwarnai perseteruan mereka. Musisi legendaris ini dibuat patah hati dan Mills berhasil mengantongi uang sokongan US$38,5 juta dan sokongan anak senilai US$70 juta per tahun.

8. Lionel dan Diane Richie

Lionel menikahi Diane di tahun 1995 dan mereka bercerai di tahun 2004. Mereka dikaruniai satu putra. Saat perceraiannya, Diane menuntut uang perceraian senilai US$ 20 juta. Biaya beli baju senilai US$15.000, biaya manicure, pijat dan perawatan tubuh lain US$50.000 per bulan. Dan dia juga meminta biaya operasi senilai US$20.000 setahun.

9. Michael Douglas dan Diandra Luker

Douglas dan Luker menikah hanya selang enam minggu setelah pertemuan pertama mereka. Namun mereka bisa bertahan selama 23 tahun dalam pernikahan. Kebiasaan Douglas menegak minuman keras dan mengejar wanita kerap kali jadi bahan berita. Pasangan ini akhirnya berpisah di tahun 1998. Dalam perceraian ini Diandra mendapatkan dinasti Douglas dalam bentuk putranya dan uang sokongan cerai senilai US$45 juta.

10. Mick Jagger dan Jerry Hall

Penyanyi kondang ini mulai mengencani Hall, di saat yang sama juga mengencani Bianca. Setelah kombinasi aneh dan mendapatkan beberapa anak, pasangan ini akhirnya menikah dengan upacara tradisional Hindu. Pernikahan mereka hanya bertahan selama sembilan tahun. Pada akhirnya saat bercerai, Jagger mengklaim kalau upacara pernikahan mereka tidak sah dan Hall mengklaim suaminya berselingkuh dengan model bernama Luciana Gimenez hingga menghasilkan anak haram. Hall juga buka-bukaan tentang kecanduan mereka, Jagger kecanduan wanita dan dia kecanduan mencintai Jagger. Dalam perceraian ini Hall mendapatkan hak asuh anak dan uang sokongan cerai US$25 juta.

*info , Mr J cuti setiap hari Jumaat dan posting ini telah di schedule kan atau telah dibuat lebih awal.
Hari ini adalah Friday 13 . uhhuhuhhu aahahahha hehhehe .. momok momok.. sejarah tu.. Mr J

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja Emailkan” sahaja kepada kami.

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Mr J minta tolong pengunjung http://www.pengeRindu.com sila layari mana – mana Iklan Yang keluar daripada Nuffnang ok. Thank dan anda cukup Sporting~

Senarai Kategori yang ada dalam http://www.pengeRindu.com ini.
Sila klik pada kategori yang dicari:

Last Update November 2009.

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Mungkin ramai yang sudah tahu antara peperangan yang melanda Nora Danish dan juga Fasha Sandha dan tidak kurang juga yang melabelkan Fasha Sandha sebagai perosak rumahtangga Nora .

PERANG antara pelakon Nora Danish dan pelakon kontroversi Fasha Sandha yang dikatakan menjadi punca utama penceraian pelakon comel itu dengan suaminya Rizal Ashram Ramli bukan lagi rahsia.

Walaupun ketika sesi sidang media drama popular Spa Q yang kini bertukar judul kepada Spa Qistina dua artis jelita itu dilihat masih ‘berperang dingin’ namun, persoalannya bergandingan bersama dalam sebuah drama adakah perang mereka sudah tamat?

https://borneoparadise.files.wordpress.com/2009/11/norad1.jpg?w=225

Bagaimanapun Nora memberitahu kemaafan itu haruslah berlaku tanpa dipaksa dan dia juga tidak mahu apa yang terjadi terhadap mereka berdua dimanipulasikan sesetengah pihak.

VS

http://gantang.files.wordpress.com/2009/08/fasha-sandha-640x960-90kb-media-14644-media-132304-1203356101.jpg

Sebelum ini walaupun diganding bersama dalam drama tersebut hanya Fasha yang menghadirkan diri pada sidang media itu sedangkan bayang Nora tidak kelihatan. Ia seolah-olah menggambarkan status hubungan mereka masih dingin lantaran enggan bersua muka antara satu sama lain.

Namun kenyataan Nora dalam satu temu bual minggu lalu membayangkan mungkin ada bibit damai antara mereka. Nora tanpa dipaksa membuat pengakuan sudi memaafkan Fasha ketika ditemui pada majlis sidang media Anugerah Skrin baru-baru ini.

“Saya memang nak maafkan dia tetapi ambil masa. Akhirnya hati saya lega terbuka hati untuk memberi kemaafan kepada dia tetapi bukan sekarang, saya perlu tunggu sampai masa yang sesuai,” ujar Nora dalam nada perlahan. baca selanjutnya.

Masihkah anda ingat di Mana bila Fasha Sandha secara langsungnya meluahkan luahan hatinya di blog social networking myspace milik’nya dengan tajuk LUAHAN HATIKU . Jom Mr J ajak Pengunjung membaca Luahan Hati seorang Insan bernama Fasha Sandha:

Salam Ramadhan buat semua sahabat yang saya sayangi di Myspace. Terima kasih kerana masih sayangkan saya,masih ambil tahu tentang perkembangan saya,masih menghantar comments dan masih bertanya khabar mengenai saya sehingga ke hari ini. Maafkan saya,tak dapat balas semua. Insyaallah jika ada kelapangan saya akan balas dan approve semua friend request. Insyaallah esok jika ada kelapangan saya akan upload gambar2 terbaru ya……

Saya sudah selesai shooting filem ‘4madu’ arahan prof razak, drama ‘lakar’ arahan aziz m osman dan drama ‘madu di tasik hempedu’ arahan murali. Drama bersiri ‘cuci2 the series’ akan ditayangkan di rtm tak lama lagi. Jangan lupa tengok ya dear!!….

Perkembangan terbaru,saya baru selesai pengambaran iklan Habib jewel. 25hb august saya akan mula shooting drama terbaru saya untuk tv3 yang bertajuk ‘akulah perempuan itu’ arahan fairuz loy. Akhir September nanti saya akan memulakan pengambaran filem terbaru saya yang bertajuk ‘langkawi kamikaze’. Alhamdulillah,masih ada rezeki dalam bidang ni walau macam2 cerita tak enak tentang diri saya diperkatakan banyak pihak baru2 ni…..

Saya dapat macam2 pertanyaan dari anda semua tentang hubungan saya dengan rizal ashram(jejai) dan juga tentang perkahwinan saya dan ekuin Negara qabil. Jadi,dengan kesempatan yang ada di buletin ni,biar saya jelaskan kepada semua sahabat yang betul mengambil berat tentang diri saya. Terima kasih kerana bertanya pada saya,ini menunjukkan anda semua masih sayang dan ingin mengambil tahu tentang diri saya. Love u all my friends!!….

JEJAI….

Saya amat terkejut dengan penyebaran gambar2 saya bersama jejai di internet kebelakangan ini…saya tidak tahu apa motif penyebaran gambar saya dengan dia. Ya,Memang saya pernah berkawan rapat dengan rizal ashram(jejai). Saya mengenali jejai sejak tahun 2005 sebelum dia berkahwin dengan nora Danish. Harus saya jelaskan disini,memang saya tidak pernah bercinta dengan jejai ketika dia masih suami nora Danish…..

Saya dan jejai menjadi rapat sejak januari tahun ini iaitu 6 bulan setelah Nora Danish bercerai. Dia adalah teman rapat saya pada ketika itu. Kami selalu berjumpa dan dia adalah lelaki yang istimewa utk saya pada ketika itu. ….

Memang betul, jejai pernah melamar saya. Dia melamar saya pada tanggal 3 january awal tahun 2009. Saya beritahu mama dan keluarga tentang perkara ni tapi mereka menentang. Saya yakin keluarga jejai juga tentu tidak suka dengan hubungan ini kerana jejai sudah punyai seorang anak hasil perkahwinan dengan nora. Tetapi itu semua kisah lama,kami sudah tidak rapat seperti dulu lagi kerana mama saya menghalang saya terlalu rapat dengan jejai diatas macam2 sebab. Saya menghormati permintaan ibu saya kerana saya terlalu sayangkan mama saya. Mama adalah nyawa saya. Saya sanggup mati demi mama…..

Saya faham,sebagai seorang ibu, mama mahukan yang terbaik untuk masa depan saya. Mama sedih setiap kali orang berkata yang tidak baik tentang diri saya. Orang menuduh saya punca penceraian Nora dan jejai sedangkan orang tidak tahu cerita yang sebenar.. Walaupun hubungan kami dihalang, Saya dan jejai terus berhubung sehinggalah pada tanggal 11 feb, saya mengambil keputusan untuk tidak mahu meneruskan apa2 hubungan dengan jejai lagi kerana terlalu tertekan. Saya terlalu tertekan kerana saya dipersalahkan sedangkan orang tidak tahu perkara sebenar. Kami tidak berhubung selama hampir sebulan sehinggalah pada 7 march, jejai menghubungi saya dan merayu2 supaya memaafkannya. Ketika itu saya berada di Pasir Gudang,Johor.. Jejai terus menghantar sms dan menghubungi saya setiap hari selepas itu walaupun saya tidak peduli dengan rayuannya. Pernah juga jejai menunggu dihadapan rumah saya selama 4 jam untuk bercakap dengan saya.Jejai tetap mahu saya berkawan dengannya walaupun tidak jadi seperti dulu. Saya setuju setelah berminggu-minggu dia memujuk saya. ….

Walaupun sudah tidak ada sebarang hubungan istimewa, saya dan jejai masih berkawan selepas itu. Di mata saya pada ketika itu,dia seorang lelaki yang baik ,selalu mengambil berat tentang diri saya dan keluarga dan saya tahu dia perlukan saya dalam hidupnya sebagai seorang kawan. Walaupun ramai org berprasangka yang tidak elok ttg dirinya .,saya tetap berkawan dengan jejai ketika itu. Pernah juga kami mencuba utk kembali bersama selama beberapa kali tetapi gagal. saya rasa masyarakat tidak harus menunding jari pada sesiapa tentang penceraian Jejai dan isterinya. Hanya mereka berdua yang tahu apa yang tidak kena pada rumahtangga mereka. Lagipun soal jodoh,ditangan tuhan. ….

Tidak dinafikan,saya menjadi mangsa tuduhan,.sering dihina dan sering difitnah. Macam2 fitnah orang lemparkan pada saya tapi saya bersyukur pada yang maha Esa kerana keluarga, teman2 rapat saya masih mempercayai saya kerana mereka tahu perkara sebenar yang berlaku antara saya dan jejai. Mereka adalah saksi saya…..

Kesimpulan tentang hubungan saya dan Jejai,kami pernah menjalinkan hubungan istimewa sebelum ini ,tetapi kami hanya berkawan selepas itu sehingga tarikh 18 August 2009. Sekarang tidak berhubung lagi. End…..

….

QABIL AMBAK….

….

Saya mengenali Qabil Ambak pada August 2008 di Polo Gala dinner. Saya diperkenalkan oleh rakan saya yang bernama Faris. Faris yang menjemput saya ke majlis polo tersebut.Ketika pertama kali pertemuan kami,jejai turut berada di sana. Saya ke majlis tersebut bersama kakak angkat saya iaitu maria farida. Selepas majlis tersebut,kami menjadi kawan dan berhubung melalui sms. Dia sering bertanya khabar dan begitu juga saya. Saya pernah pergi ke rumah Qabil dan pernah berjumpa famili Qabil di open house pada hari raya ke3 tahun lepas. Kami menjadi kawan baik dan lebih rapat selepas Qabil datang membantu saya di SJMC dan Damansara specialist pada 12 feb 2009. Saya terpaksa ditahan selama 2 hari di hospital kerana mengambil pil tidur berlebihan. Saya mengalami insomnia pada ketika itu kerana tekanan perasaan yang saya hadapi menyebabkan saya sukar untuk tidur. Qabil adalah sahabat yang paling rapat dengan saya pada waktu itu sehingga ke hari ini. Kami pernah membincangkan bermacam2 topik tentang kehidupan. Dia seorang yang positif dan mengajar saya untuk menjadi seorang yang positif. Kami berhubung setiap hari sekarang walaupun jarang berjumpa. Dia juga baik dengan keluarga saya. Dia adalah lelaki yang rajin bekerja dan seorang pendengar yang baik. Dia juga sering memberi nasihat pada saya supaya menjadi seorang yang lebih baik. Semoga persahabatan kami berkekalan…..

….

KAHWIN….

….

Ini adalah pengakuan saya yang iklas. Sepanjang hidup saya,sudah 4 kali saya dilamar untuk dijadikan isteri dan sudah 4 kali saya menerima cincin.. ….

Lamaran pertama adalah pada tahun 2007 oleh Ally Iskandar. Saya menolak secara baik walaupun mama dan keluarga sukakan Ally. Saya menolak kerana kerana saya hanya menganggap dia sebagai seorang abang. Dia terlalu baik untuk saya…..

Lamaran ke2 adalah daripada seorang VVIP yg sangat dikenali dari Brunei pada pertengahan 2007. Saya menolak kerana saya langsung tidak mengenali vvip tersebut. Dia seorang peminat (tak mungkin saya ingin berkahwin dengan orang yang saya langsung tidak kenal)…..

Lamaran ke3 adalah daripada Jejai pada Januari 2009. Saya mengambil masa yang panjang untuk berfikir tentang perkara tersebut kerana terlalu banyak masalah yang akan saya hadapi sekiranya saya berkahwin dengan jejai…..

Lamaran yang ke 4- pada pertengahan Mac. Siapa lelaki itu? Siapa lelaki yang akan menjadi suami saya? Insyaallah,saya akan umumkan pada hujung tahun ni. Saya Cuma minta agar jangan diberikan sedikit masa diatas sebab2 tertentu. Saya hanya menunggu masa yang sesuai . Doakan agar tidak ada aral yang akan menganggu hubungan kami. Bukan saya tidak mahu berterus terang sekarang,..saya khuatir jika saya beritahu sekarang,perkara lain pula akan jadi. Lebih elok saya umumkan apabila masa yang sebenar sudah hampir tiba. Apapun,Kita hanya mampu merancang. Tuhan yang menentukan….

….

CINTA….

Cinta saya adalah pada kerjaya saya, ….

keluarga saya iaitu mama,daddy,farra sandha,fasyina sandha,Daniel,elisya sandha,mahsuri,dani raiyan,amirul….

Pengurus saya,Nik yasmin dan p.a saya iaitu Jane Thomas…..

Sahabat karib saya sejak dibangku sekolah lagi iaitu nana, kakak angkat saya,Maria Farida.adik angkat saya iaitu Natasha dan jimbit, juga Kawan baik saya saerah dan Hafiz…..

Tak lupa,….

Cinta saya pada Teman2 saya di myspace yang selalu bagi semangat pada saya.Semoga ketemu lagi. Salam ramadhan. Terima kasih kerana sudi mendengar luahan hati saya. ….

Terima kasih juga pada bloggers yang tidak jemu2 menghentam saya. Menabur fitnah. Memburukkan saya. Selagi anda masih menulis tentang saya (samada baik atau buruk),ianya membuktikan anda masih ingin ambil tahu tentang saya. Walaupun apa yang anda tulis adakalanya membuat saya menangis,saya tetap hargai…..

….

Thanks again,….

Nur Fasha Sandha….

*Fasha , Mr J tak hentam , Mr J minat sesangat dengan Fasha.. T_T , Kadang – kadang hidup sebagai orang biasa macam Mr J ini lebih bermakna daripada glamer , dengan siapa kita keluar orang pun tak kisah. Mr J

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja Emailkan” sahaja kepada kami.

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Sexy nyer Linda Jasmine (18sx)

Posted: November 7, 2009 in 18sx, Artis
piiiiiitttt pittttttt~ jap sebelum korang nak baca selanjutnya sila kasi aku IC jangan – jangan ada yang bawah umur ini..~ Mr J

Mr J ni kalau boring – boring time pukul 9pm sampai ke 1pagi sebab balik kerja 1pagi hah, masa tu lah masa emas Mr J merayau – rayau dari blog ke blog lain dan tidak kurang juga dari 1 forum ke satu forum lain , nasib baik merayau dalam dunia maya ini, kalau merayau dalam dunia realiti mesti kena ada passport dan lain – lain .

Ni ha.. nak share sekejap dengan geng geng pengeRindu , dipendekkan cerita i jalan kat Cari forum pastu ternampaklah benda yang memang boleh dikatakan tak ingin dilihat (betul ke xingin lihat) iaitu gambar sexy Linda Jasmine dah jadi bini orang tu buat – buat lah cover sikit , ni tak tayang – tayang je kalau orang lain boleh sentuh tak per juga kan kalau nak tayang… huhuhuhu 😛 korang tengoklah sendiri.

amboiii…. yang lelaki jangan geram pula 😛

Pelik yang si Que Haidar tu suami dia tak reti nak tegur Isteri ke? atau kena Queen Control , yelahkan Linda Jasmine kan Tua dari dia…

Siapa lebih “besar”
Mesti Mak Cik sebelah dia tu cakap dalam hati ” aku juga pun cantik gak dulu tapi tak lah tayang benda tu”

* Perut Mr J boroi ada orang cakap boroi itu seksi betul tak?

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja Emailkan” sahaja kepada kami.

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Jadi seorang selebriti, selalu mendapat sorotan membuat mereka harus berusaha untuk selalu tampil sempurna. Hingga banyak selebriti yang melakukan segala cara untuk memerangi buruknya penampilan, terutama mencegah penuaan. Ada di antara beberapa seleb yang rela melakukan perawatan aneh demi mendapatkan penampilan terbaiknya. Seperti Victoria Beckham yang rela memakai masker kotoran burung, Madonna dengan masker plasenta atau Gwyneth Paltrow yang memilih terapi cupping.

Jennifer Aniston dan Reese Witherspoon termasuk penganut diet makanan bayi. Kabarnya mengkonsumsi makanan bayi dapat membawa hasil lebih cepat sebagai sarana diet. Jadi mereka menyantap bubur apel, pisang dan lain-lain yang biasanya digunakan untuk makanan bayi. Makanan ini dipercaya bebas zat pewarna dan lebih menyehatkan dari makanan biasa. Selain itu juga lebih cepat untuk program penurunan berat badan.

Gwyneth Paltrow nampaknya termasuk penggemar cupping(bekam) . Suatu kali Gwyn pernah datang ke acara premier film di tahun 2004 dengan punggungnya penuh bulatan bundar bekas melakukan cuping. Teknik ini dulunya dipraktekkan Asia kuno. Cupping dipercaya berguna untuk memperlancar peredaran darah. Terapi ini dilakukan dengan memanasi gelas kaca lalu meletakannya di kulit.

Eva Longoria dan Madonna termasuk penggemar masker plasenta untuk mempertahankan keremajaan kulit mereka. EMK Placental merupakan bahan kosmetik yang berasal dari plasenta manusia. Biasanya diubah dalam bentuk krem. Plasenta dipercaya mengandung antioksidan alami, protein dan amino acid yang berguna membantu memperbaiki lapisan kulit kita.

Victoria Beckham mempercayakan rahasia kecantikannya pada kotoran burung. Treatment kecantikan dari Jepang yang dinamai Geisha Facials ini mengandalkan masker yang dibuat dari kotoran burung bulbul. Satu kotak kotoran burung ini seharga US$ 200. Saat itu istri David Beckham ini mengunjungi Jepang dan mencoba perawatan Geisha tersebut. Dan ternyata Victoria sangat menyukai hasil treatment ini pada kulitnya. Hingga dia juga melakukan perawatan dengan krem tersebut di rumahnya.

Vanessa Williams nampaknya termasuk yang cukup berani melakukan apa pun demi kecantikan. Penyanyi/aktris ini mengaku pernah menggunakan air seni untuk menjaga wajahnya supaya tidak berkerut dan bebas jerawat. Katanya perawatan dengan air seni ini dilakukan saat pipis pertama kali pada dini hari. Kasiat dari air seni dipercaya bisa menghilangkan jerawat dan mencegah kerutan.

Demi Moore memilih menggunakan lintah untuk menjaga kecantikannya. Istri Ashton Kutcher ini pernah khusus terbang ke Australia untuk perawatan yang satu ini. Dia hanya tinggal berbaring di bak mandi dengan terpentin, lalu membiarkan lintah menyedot darahnya di bagian tertentu. Terapi lintah ini dipercaya membersihkan darah dari racun-racun di tubuh.

Wanita bergitu sinonim dengan istilah “cantik” , memiliki kecantikan adalah satu bonus untuk setiap wanita , tetapi jika kecantikan tanpa berakal adalah tidak ubah seperti seekor keldai yang merasakan dirinya seekor kuda. Mr J

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja Emailkan” sahaja kepada kami.

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH