Archive for the ‘lawak’ Category

Bagaimana jika gambar anda menjadi seperti dibawah? . Bahaya jika anda share gambar – gambar anda di internet seperti di facebook atau apa jua jaringan sosial di internet dan ada kemungkinan gambar anda akan diambil dan dimanipulasikan. seperti gambar budak ini.


Gambar Asal dari Forum.

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Sila lawati:

Koleksi MTV & Lirik lagu Best!

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share
size = ‘small’;

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Advertisements
Anda selalu sahaja pening dengan karenah anak – anak kecil anda yang masih merangkak tatkala kita melihat TV sekali pandang anak kita yang baru ke merangkak tu hilang sekelip mata pening – pening tapi jangan marah mereka, meraka kan baru nak belajar . So apa kata anda mengambil kesempatan diatas kecerdikkan anak anda yang baru merangkak supaya boleh tolong anda sebagai IbuBapa menge”mop”kan lantai rumah anda sekali.

Bagaimana? jimat dan mudah bukan?.. Mr J
Bukan sekadar kita sahaja yang tahu menulis surat cinta , bahkan “dia” pun tahu malu membaca surat cinta, agaknya surat daripada siapa tu?.

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Sila lawati

Koleksi MTV & Lirik lagu Best!

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Thousand Meaning Picture .

Posted: November 17, 2009 in lawak

Thousand Meaning Picture .

Funny picture / funny photo - funny sign, bathroom, by mrapplegate

Anyone can tell me or us what this sign for? Mr J

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Sila lawati:

Koleksi MTV & Lirik lagu Best!

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Artikel dibawah tidak kena – mengena dengan http://www.pengeRindu.com dan ianya diambil daripada Blog Asal iaitu ignorantbrat.blogspot.com Pandangan tersebut mengikut kajian diantara dua wanita. Diharap semua tidak tersinggung , kalau nak tersinggung makanlah ubat batuk cap kaki 7 . Mr J

Lelaki Sabah:
Sensitif……. ehehe

Lelaki Sarawak:
Jenis yg tak kisah… open….

Lelaki Johor:
Kasar….. kurang ensem.. bak kata Zati la.. aku tatau la plak.. ahaha.. dan panas baran…

Lelaki Pahang:
Jakun… errr.. zati.. per maksud ko dgn jakun wei?? ahaha

Lelaki Terengganu:
Kasar…

Lelaki Kelantan:
Sweet, kekadang kurang matang… lembut.. ahahaha….

Lelaki Perlis:
Kalut tapi baik…..

Lelaki Kedah:
Miang2 kuda…… dan ensem..

Lelaki Penang:
Kalut…

Lelaki Perak:
Blur tapi cooll……. ehehe

Lelaki Negeri Sembilan:
Poyo

Lelaki Melaka:
Kasar

Lelaki Selangor:
Sempoi dan baik skit kot.. ahaha

Lelaki Kuala Lumpur:
Sempoi dan agak matang……… ;p

*Mr J pula jenis “Jenis yg tak kisah… open….” hehe.. betui ka.. tak lah… pendapat individu adalah berlainan dengan isi hati masing – masing kan.

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja Emailkan” sahaja kepada kami.

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Alkisah disebuah Negara adalah satu manusia yang memang pandai Magik sehingga mengalahkan filem 80an iaitu Mat Magic dan juga Mat 3/4 . Ed Alonzo nama diberi beliau bukanlah pemilik kota Farmosa dan beliau hanyalah seorang penghibur yang Mr J memberikan 5 bintang dan bukannya 5 bintang untuk kehebatan magiknya tetapi 5bintang untuk persembahan yang lawak sehingga menyebabkan Mr J terguling – guling di atas meja .

Suspension Mystery Nama Magik kerusi diberi,
bukan kerana termakan buah starwbery,
ataupun beliau dari kerabat buah beri,
bertapa di gunung selama tujuh hari.

Tepukan gemuruh sudah diberi,
apatah lagi naiklah si saudari,
dipelawa menari dan duduk dikerusi,
dup dap dup kencangnya hati.

Wahai saudari bijak bistari,
Janganlah engkau terasa iri hati,
ini hanya magic dinihari,
baring sekejap tenangkan diri.

Tangga Istana bertingkat – tingkat,
Puteri kayangan menjamu kit – kat,
Kakimu ku pegang dan ku angkat,
beratnya saudari tidak terangkat,

Para hadirin meninjau meneropong,
bagaikan Kupu keluar kepopong ,
Terjatuhlah Puteri sambil terlolong,
Itulah dia Magic si Ed Alonzo.

Ed Alonzo malu tak terhingga,
Magik yang dibuat menjadi bahan ketawa,
Hari ini Mr J hiburkan anda,
sekali sekala tinggalkan komen Anda.

Tengok Video disini.

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.

Link Adv RM10 Monthly :Berani TengokEjen Prepaid
Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?

Download Mp3 Sarawak , Malay Mp3 , Techno Mp3 . [#Blog Trick & Tips]

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Bawah umur jangan lihat:

Berat sama dipikul , ringan sama dijinjing.

Funny Pictures

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.

Link Adv RM10 Monthly :Berani TengokEjen Prepaid

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Ya aw aw, yang manakah pilihan kamu semua ? yang berdada bidang , lemah lembut dan belum tentu disahihkan kelemahannya. haha. Ramai yang mengatakan bahawa Awang Hitam ni kasar orangnya dan ramai juga orang Malaysia kita ini yang tertarik dengan mereka ada juga yang mengatakan mereka “awang hitam” ini romantik ayat power . Apa – apa pun Negara semua sama saja , Malaysia pula apa kurangnya dengan “ladyboy” ini.

“lihat pingang i ramping kann…”

“nak langgan i ke bang~”

“Aku terperangkap dalam badan Lelaki”

Hitam itu bermutu , keunggulan.

“Mak Aiii.. berani tak?”

Salam ceria dan senyum selalu,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja Emailkan” sahaja kepada kami.

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH