Download Mp3 Techno.

Posted: November 21, 2009 in Download, Mp3, techno
Koleksi Mp3 campuran Mr J , jumpa bila search lagu so , kalau y’all suka click je dan download ok.

Katogeri Mp3:

Techno

Chinese techno.mp3 (104 Views)
techno Trance.mp3 (275 Views)

techno.mp3 (112 Views)
technology.mp3 (10 Views)
Dj Fast Project 7 Year 2006 – 2007 techno House Electro.mp3 (121 Views)

techno.mp3 (82 Views)
techno.mp3 (112 Views)
techno.mp3 (93 Views)
techno.mp3 (103 Views)
techno.wma (2 Views)

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Advertisements
Kejam dan tak terfikir dek akal , itulah yang difikirkan Mr J . Bayangkan Para penduduk ditangkap dan dibunuh semata – mata hanya kerana Nilai Wang , begitu kuasanya “wang” jika dibandingkan dengan satu kehidupan. Kejadian ini berlaku di Peru dimana sindiket membunuh seramai 60 penduduk tempatan bagi mendapatkan lemak dan tisu manusia yang kemudian dijual sebagai bahan membuat kosmetik di Eropah.

*atau mungkinkah minyak wangi atau losyen yang kita pakai berhari – hari mengandungi sisa – sisa lemak manusia? eeeeee seramnyer..

Lemak manusia RM50,820 seliter

SEPASUKAN polis mengumpul bahan bukti di satu lokasi pembunuhan di sebuah ladang koko berdekatan Huanuco, Peru baru-baru ini.


LIMA, Peru – Seramai empat suspek ditahan di Peru berhubung sindiket membunuh seramai 60 penduduk tempatan bagi mendapatkan lemak dan tisu manusia yang kemudian dijual sebagai bahan membuat kosmetik di Eropah.

Semua suspek ditahan di tengah Peru awal bulan ini manakala tujuh lagi anggota kumpulan itu termasuk dua warga Itali sedang diburu, kata Ketua Pendakwa Raya, Jorge Sans Quiroz kelmarin.

“Lemak (manusia) itu dibeli oleh konspirator Itali sebelum dihantar untuk pengkomersialan ke makmal di Eropah,” kata Quiroz.

Beliau menjelaskan, geng itu menyasarkan peladang dan Orang Asli di kawasan terpencil yang terpedaya dengan tawaran kerja sebelum mangsa dibunuh.


Pendedahan rangkaian penyeludupan itu dipercayai dapat membantu menyelesaikan 60 kes kehilangan penduduk tempatan di Andes namun hubungan itu masih belum disahkan.

Polis mula membuat penahanan berikutan penemuan sebotol lemak manusia yang cuba diseludup keluar dari bandar Huanuco, Andes ke Lima baru-baru ini.

Petunjuk mengenai rangkaian penyeludupan lemak manusia pertama kali muncul dua bulan lalu, kata Ketua Jabatan Jenayah, Jeneral Felix Burga.

Ketua Jabatan Antipenculikan polis Peru, Kolonel Jorge Mejia menambah, seramai tiga suspek mengaku membunuh lima orang.

Kata Mejia, pihak polis menerima maklumat mengenai penjualan lemak manusia empat bulan lalu tetapi detektif penyiasat hanya berjaya menembusi kumpulan itu pada Ogos. – Agensi

Dunia semakin kejam, dahulu lemak haiwan sekarang lemak manusia pula dijadikan bahan kosmetik , Mr J percaya Makmal yang dikatakan itu mungkin diangotai oleh sindiket – sindiket Mafia antarabangsa .

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Sila lawati: MTV & Lirik Lagu Best! dan Anda Berani Tengok? (Pesakit Jantung tidak digalakkan.)


Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share Jom! Tonton Tv Online: [Tv1] [Tv2] [Tv3] @ Belajar Bahasa Iban?

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Bagaimana jika gambar anda menjadi seperti dibawah? . Bahaya jika anda share gambar – gambar anda di internet seperti di facebook atau apa jua jaringan sosial di internet dan ada kemungkinan gambar anda akan diambil dan dimanipulasikan. seperti gambar budak ini.


Gambar Asal dari Forum.

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Sila lawati:

Koleksi MTV & Lirik lagu Best!

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share
size = ‘small’;

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Anda selalu sahaja pening dengan karenah anak – anak kecil anda yang masih merangkak tatkala kita melihat TV sekali pandang anak kita yang baru ke merangkak tu hilang sekelip mata pening – pening tapi jangan marah mereka, meraka kan baru nak belajar . So apa kata anda mengambil kesempatan diatas kecerdikkan anak anda yang baru merangkak supaya boleh tolong anda sebagai IbuBapa menge”mop”kan lantai rumah anda sekali.

Bagaimana? jimat dan mudah bukan?.. Mr J
Bukan sekadar kita sahaja yang tahu menulis surat cinta , bahkan “dia” pun tahu malu membaca surat cinta, agaknya surat daripada siapa tu?.

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Sila lawati

Koleksi MTV & Lirik lagu Best!

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Pertama Kali Menang. ‘ Online Quiz ‘

Posted: November 19, 2009 in kontest
Kalau tak silap dalam beberapa minggu yang lepas Mr J ada “mengarahkan” diri Mr J untuk join kontest yang dianjurkan oleh Cik Smile . Tup tap tup dan sampai ke Pengumuman para pemenangnya.. keputusannya adalah:

Dan pemenangnye ialah…
Sebelum tuh, aku nak beritahu..pihak D Eila Pesona telah memilih 5 orang pemenang, bukan 3 seperti yang aku beritahu pada entry nih..Ini semua atas pilihan pihak D Eila Pesona.. Semua email yang aku tunjuk..diorang yang pilih..aku cume pilih yang mane betul teka umur aku.. Tapi..ini semua rezeki masing-masing..D Eila Pesona berhak menambah pemenang tetapi mereka tidak akan mengurangkan bilangan pemenang..korang janganlah risau yer..so lepas nih, kalau ada kuiz dari D Eila Pesona..Sila la turut serta..mane tahu korang ade rezeki..dah boleh dapat hadiah..

Ehem , Mr J lerr siapa lagi. (rezeki) . Soalannya boleh tahan susah juga iaitu:

Soalan 1 : Nyatakan satu sahaja nama produk dari D Eila Persona
Soalan 2 : Berapa umur aku tahun 2010?

Soalan 1 Mr J jawab rock sikit dan lebih – lebih , orang minta satu Mr J bagi seberapa banyak nama Produk D Eila Persona (bugjet dapat no 1 ler tu.. hah). Lepas tu Soalan 2 agak susah sikit yerlahkan nak juga kena merisik” atau jadi dektektif unutk menyiasat sedikit sebanyak latar belakang Cik Smiley , risik dan siasat rupanya sebaya pula Cik Smiley ini dengan Mr J tapi dah ‘berpunya” yang nak terfikir nak “takle” atau yang telah siap merancang “hendak” mengayat tu terpaksalah batalkan saja.

*Apakah Hadiah tersebut? . Produk Kesihatan ? Kecantikan? awWW uolsss lepasni Mr J mungkin nampak busy sikit.. ..

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Sila lawati:

Koleksi MTV & Lirik lagu Best!

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Differences Between Butter And Margarine

Posted: November 18, 2009 in info
Anda suka Makan Roti sambil beritikan Margerin ataupun Mentega ? jika anda suka sila baca artikel dibawah ini dan mungkin ini akan mengubah selera anda.

Marjerin pada asalnya bahan yang dihasilkan bagi menggemukkan ayam belanda (turkey). Apabila ia menyebabkan kematian kepada haiwan terbabit, orang yang melabur wang mereka dalam kajian itu mahukan wang mereka semula lalu memerah otak untuk mencari jalan apa yang mahu dibuat dengan barangan tersebut bagi mendapat semula wang pelaburan mereka.

Ianya adalah sebatian bahan berwarna putih yang tidak menyelerakan lalu mereka tambah pewarna kuning dan menjual kepada orang ramai sebagai ganti mentega. Suka tak? Mereka dengan liciknya telah menghasilkan marjerin dengan pelbagai perasa baru.

TAHUKAH ANDA …perbezaan antara marjerin dan mentega?

Bacalah sehingga ke akhirnya…anda tentu tertarik! Kedua-duanya mempunyai jumlah kalori yang sama. Mentega sedikit tinggi kandungan lemak tepunya sebanyak 8 gram berbanding 5 gram pada marjerin. Dengan memakan marjerin boleh meningkatkan penyakit jantung pada wanita sebanyak 53% berbanding memakan jumlah sama mentega, menurut Kajian Perubatan Harvard yang terbaru.

Memakan mentega meningkatkan penyerapan banyak nutrien lain dalam makanan. Mentega mempunyai banyak faedah nutrisi berbanding marjerin kerana ia adalah makanan tambah nilai!

Mentega lebih enak berbanding marjerin dan ia boleh menaikkan rasa makanan lain. Mentega sudah pun wujud selama berabad-abad sedangkan marjerin terhasil kurang dari 100 tahun.

Dan sekarang kita bercakap tentang marjerin. Ia sangat tinggi kandungan asid lemak Trans. Meningkatkan risiko penyakit jantung koronari sebanyak tiga kali ganda. Ia meningkatkan kolesterol total serta LDL (kolesterol berbahaya) dan menurunkan HDL (kolesterol bagus). Marjerin menaikkan risiko penyakit barah sebanyak lima kali ganda. Ia mengurangkan jumlah susu badan. Ia juga merendahkan respons pertahanan tubuh serta keberkesanan insulin semula jadi badan.

Dan ini ialah fakta yang paling membimbangkan … INI IALAH BAHAGIAN YANG SANGAT MENARIK!

Marjerin hanya kekurangan SATU MOLEKUL untuk menjadi PLASTIK. Fakta ini sahaja sudah cukup membuatkan saya mengelak dari memakan marjerin seumur hidup saya dan setiap barangan yang melalui proses hidrogenasi (ia bermakna hidrogen ditambah, mengubah struktur molekul bahan).

Anda boleh cuba melakukan ujikaji ini:

Belilah satu mangkuk marjerin dan tinggalkan ia dalam garaj mahupun tempat teduh. Dalam masa dua hari anda akan dapati dua perkara berikut:

*tiada lalat yang menghurung, tidak juga lalat buah akan menghampirinya (ia sepatutnya memberitahu sesuatu kepada anda)

*ianya tidak akan membusuk atau bertukar baunya kerana ia tiada nilai-nilai nutrisi; tidak akan ada apa yang tumbuh atasnya. Hatta satu mikroorganisma juga tidak akan membiak atasnya. Kenapa? Kerana ia sangat hampir kepada plastik. Mahukah anda meleburkan Tupperware dan menyapu ia ke atas roti anda?

(Differences Between Butter And Margarine) Dipetik dari Rense.com

Mr J minat Mangerin ditambah lagi hirisan bawang merah besar dan diletakkan bersama daging burger perh… sedap sedap……

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Sila lawati

Koleksi MTV & Lirik lagu Best!

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Hidup ini sungguh tidak adil, kenapa masalah perlu wujud ? kenapa aku perlu ada masalah ? kenapa manusia ada masalah? dan kenapa masalah tidak pernah selesai ?. Sampai kadang – kadang minda seseorang individu tidak mampu lagi menahan masalah sehinggakan menyelesaikan masalah dengan cara “pintas” samada merompak , meragut atau mencuri itu tergolong dalam masalah kewangan .
Dari keadaan riang kepada murung dan dari perwatakkan yang ceria kepada panas baran , kenapa itu berlaku? satu sebab kerana “masalah”.

Dan menyelesaikan diri dengan cara “membunuh diri” pun ada , dan sudah pasti masalah akan hilang, hilangkah masalah dengan cara “membunuh diri”? . Ya, masalah akan hilang dengan membunuh diri tetapi itu hanya pada minda dan akal seseorang yang tidak mampu untuk berfikir dengan bijak .

Mr J tak mahu menguraikan masalah cinta disini, tetapi masalah yang lebih nyata . Setiap orang mempunyai “masalah” mereka sendiri dan begitu juga dengan Mr J , masalah memang tidak pernah “settle” malah semakin bertambah dan kadang – kadang lebih indah menjadi seekor burung yang bebas berterbangan di hutan . Terbang tinggi melayang nun jauh di puncak langit dan melihat “kemasalahan” manusia dibawah.

Dari “masalah” hingga akan menimbulkan “stress” dan akan menganggu pemikiran sesorang individu tersebut makan akan terjadilah “amuk” dan mungkin lebih parah lagi akan menjadi “gila” .

Kenapa aku ada masalah?
Aku tak dapat menangani masalah lagi?
Aku dah tak ingin hidup dengan masalah.

Semoga masalah i dapat diselesai . Mr J

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Sila lawati

Koleksi MTV & Lirik lagu Best!

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH