World’s smallest mother Stacey Herald

Posted: November 10, 2009 in berita, Misteri, Pelik
Pelik tetapi benar dan kejadian ini berlaku di kentucky , Amerika Syarikat. Artikel asli diambil dari Telegrap.uk dan dialihbahasakan oleh Mr J mengunakan google Translator. Bertuah Mrs Herald mendapat suami yang memahamikan.

Lain pula dengan Artis Malaysia kita , dah dapat yang sempurna nak juga main cerai – cerai , tak tahu bersyukur.

Mrs Herald, yang hanya 2ft 4ins, diberitahu bahawa menjadi hamil boleh membunuhnya namun sudah mencabar para doktor untuk memiliki dua bayi yang sihat.

35 tahun dari Dry Ridge, Kentucky, Amerika Syarikat, menderita daripada osteogenesis imperfekta, yang menyebabkan tulang rapuh dan terkebelakang paru-paru, dan artinya dia gagal untuk tumbuh.

Sekarang Nyonya Herald, yang menggunakan kerusi roda, dan suaminya Will, yang 5ft 9ins, sedang menunggu kelahiran anak ketiga mereka, kerana dalam masa empat minggu.

Dia tidak bisa menahan putrinya kerana perutnya akan di jalan, dan harus bergantung pada suaminya Will untuk melakukan banyak hal di sekitar rumah.

Stacey Herald: Stacey Herald, the world's smallest mother, is about to give birth for the third time, despite warnings she is risking her life.

Mrs Herald mengaku hamil adalah “tidak nyaman” dan meninggalkan dia terbaring di tempat tidur selama berminggu-minggu. Pada saat tambahan baru, seorang anak laki-laki, adalah salah satu ia akan sudah menara di atas ibunya.

Namun, meskipun semua rintangan, Nyonya Herald dan suaminya, seorang calon pendeta, mengatakan mereka ingin lebih anak-anak.

Pasangan bertemu pada tahun 2000 saat bekerja untuk sebuah supermarket di bandar dan rumah mereka sudah putus asa untuk keluarga selepas berkahwin pada tahun 2004.

Tapi doktor amaran Nyonya Herald bayi akan tumbuh begitu besar di dalam tubuh mungil itu akhirnya akan menghancurkan organ tubuhnya.

“Hati saya patah sehingga aku tidak bisa punya anak,” katanya.

“Sepanjang hidupku orang tua saya telah mengatakan bahawa aku bisa melakukan apa saja. Lalu ada doktor ini mengatakan bahawa kita tidak boleh menjadi keluarga yang lengkap. Ini benar-benar sakit.”

Lapan bulan kemudian, pasangan itu gembira ketika mereka menemukan Nyonya Herald sedang hamil dan memutuskan untuk terus maju meskipun keluarga dan doktor meminta mereka untuk mempertimbangkan kembali.

“Mereka semua memberi tahu bahawa aku akan mati. Mereka memintaku untuk tidak punya bayi. Bahkan ibuku berkata,” Kau tahu kau tidak akan bertahan benar? “

“Aku berkata kepadanya:” Ini keajaiban bahawa saya di sini, bahawa saya mempunyai hidup, mengapa tidak boleh menjadi keajaiban ini juga? “”

Setelah 28 minggu, doktor melakukan operasi caesar dan putri Kateri lahir, beratnya hanya £ 2 dan 1oz pada tahun 2006.

Dia tumbuh dengan sangat baik tetapi ada patah hati bagi keluarga ketika mereka menemukan Nyonya Kateri Herald mewarisi kondisi dan bermanfaat juga tidak pernah tumbuh ke ketinggian normal.

Tapi keluarga muda kembali kehidupan seperti biasa, sebelum Nyonya Herald menjadi hamil setahun kemudian.

“Itu jenis seperti yang terakhir kali, semua orang berteriak:” Apa yang engkau lakukan? ” pada kami, “katanya.

“Para doktor mengatakan bahawa aku mendorong kejayaan saya. Tapi kita hanya berdoa bahawa Allah akan membawa kita melalui itu.”

Dia mengakui bahawa kehamilan kedua telah memuat korban, mengatakan: “Sulit, saya lebih cepat jauh lebih besar. Pada titik terburuk saya meletup aku ingat air mata, kerana saya nampak seperti bola pantai dengan kepala dan sedikit kaki.

Doktor cuba untuk membiarkan bayi kedua tinggal di tubuh Puan Herald selama mungkin, membiarkan kehamilannya pergi sampai 34 minggu sebelum mengambil dia ke teater.

Putri Makaya yang, pada usia 18 inci sudah lebih daripada setengah tubuh ibunya panjang ketika ia lahir, ditimbang £ 4 dan 7oz.

Sekarang kedua anak perempuan lebih besar daripada ibu mereka, yang sekarang 30 minggu hamil dengan anak pertamanya.

Dia berkata: “Ini semakin sukar dan berat untuk bergerak.

“Pada saat ini kerana aku akan benar-benar besar lagi, aku tidak bisa menahan putri bungsunya kerana perut saya mendapat di jalan dan aku tidak bisa memeluk saya.”

Mrs Herald menambah: “Semua bayi adalah mukjizat, tapi kita belum memikirkan apakah kita akan mempunyai lebih banyak, kerana mereka benar-benar segenggam sekarang.

“Kami tidak bercadang untuk memiliki lebih dari dua anak, kami hanya berfikir bahawa mereka kurnia yang besar kepada dunia, dan ketika aku melihat mereka aku melihat Will dan aku merasa begitu penuh cinta, sukar untuk tidak menginginkan lebih .

* cinta itu memang buta bukan? Mr J

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja Emailkan” sahaja kepada kami.

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s