Menyesal tak booking ticket Air Asia awal – awal .

Posted: November 5, 2009 in MyDiary
Salam sejahtera semua dan Selamat Datang ke Penerbangan Pesawat Flight AK 5192 ke Sibu Sarawak dan perjalanan akan mengambil masa 1jam 45minit , para penumpang sila bla bla bla bla…

Masih ada lagi sebulan lebih untuk Mr J berhirjah ke Sibu , Sarawak . Rasanya sedih nak tinggalkan Kuala Lumpur , Selangor dan juga Negeri Sembilan . Sepanjang 5tahun lebih Mr J hidup di sini dapat berjumpa dengan ramai kawan – kawan dan tak lupa juga pelbagai kenangan indah ala hindustan dan juga yang pahit ala James Bond .

Tapi apakah daya Mr J , hujan emas dinegeri orang , hujan batu dinegeri sendiri . Setiap kali menghitung hari setiap kali Mr J sedih (fuh~ emo pula, korang jangan gelak , layan je ok) yelah mana tak sedih , nak tinggalkan kawan – kawan disini, Fasha Sandha dan juga Maya Karin , tapi tak apa hidup manusia kena diteruskan juga dan ini sudah jadi adat seorang perantauan .

Toink~ toink~ nak cerita pasal siapa ni aku ke Fasha Sandha , inilah satu kelebihan Mr J , kuat mengelamun setiap kali bila nak buat Entry baru , ni ha.. baru je tadi Mr J beli Ticket balik ke Sibu , Sarawak , menyesal tak beli awal – awal dulu tup tup dan Rm300 pula , itu baru ticket flight belum lagi untuk kargo Motosikal Kapcai Mr J , Almari , periuk dan pinggan mangkuk .

Ha , siap pilih bagasi untuk Medium lagi , rasanya masih tak cukup tu..

T_T mahalnyer…. nak buat macamana terpaksalah..

Piwiittttttttt… siap duduk depan lagi tu .. ha.. boleh borak2 dengan Pramugari Air Asia.. piwit…. hehe.. Sekian. Jumpa rakan – rakan di Sibu Sarawak pula.. or Sibu Blogger? ..

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja Emailkan” sahaja kepada kami.

Translate This Blog : English * Chinese * German * Japan * Korea * Arabic * Filipino * Thai * Hindi *

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s