Berkerja dengan "punggung" yang basah.

Posted: November 2, 2009 in MyDiary
Ha…. fikir apa tu? jangan fikir bukan – bukan tau , kalau nak tahu sila baca cerita Mr J dibawah.

Hujan begitu lebat melanda Seremban N9 petang tadi , minggu ini Mr J kerja petang bermula dari jam 5.30petang sehinggalah ke 1 atau 2 pagi . Tungu punya tunggu hujan tak pula henti – henti nak tak nak Mr J main belasah dan terjah je hujan siap diiringi dengan bedilan bunyi guruh dan petir sambar menyambar bagaikan satu medan peperangan zaman Gladiator (terlebih tengok movie nih).

Dalam keadaan getir aku meneruskan perjalanan yang selalunya mengambil masa selama 5minit untuk sampai ke destinasiku iaitu “cyber cafe” tetapi kali ini aku terpaksa mengambil masa selama 15minit . Timbul pula satu masalah , seluar Mr J pula basah basah tepat kat “punggung” , nak tak nak terpaksalah Mr J berkerja dengan “punggung’ yang basah . Tak senang duduk dibuatnya , alangkah selesanya kalau ada bawa spare seluar satu dan secara tidak langsung Mr J pun terfikir dan berbisik sendirian “rasa -rasanya macamnilah kalau perempuan datang “bulan” kot...” .

Dahlah seluar basah kena pula hujan alamak hanya aku sahaja yang tau , lepas 2jam kemudian kepala pula pening dan rasa macam nak deman pula .

*Mr J jenis yang tak ‘seberapa’ makan ubat .

Salam ceria ,
Mr. J
http://www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.
Get Top Commenter Awards?

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja Emailkan” sahaja kepada kami.

Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s