Setahun jagung dah pandai bertumbuk.

Posted: October 2, 2009 in MyDiary

Seremban Jumaat . Kejadian berlaku disalah sebuah Cyber Cafe dimana 2 kumpulan pelajar sekolah rendah yang masih setahun jagung bergaduh dan bertumbuk . Cit! , sunat pun belum dah pandai gaduh – gaduh menyusahkan aku je sebagai penjaga Cyber Cafe . Tapi aku biarkan dahulu biar budak – budak tu puas hati bertumbuk , lepas bertumbuk seorang pasti kecundang dan menangis memangil Mak , Ayah .

(sebagai gambar hiasan) .

Kalau macam ini tingkah laku pelajar sekolah rendah apatah lagi bila dah dewasa . Seorang mengaku kumpulan P&^**7 dan seorang mengaku ayah dia gengster . Kecik – kecik dah pandai .

Selepas beberapa ketika aku pun pening dengan bising di Cyber Cafeku apalagi , aku terus belagak Otai yerlah semua budak Sek. Rendah .

hoi, apa macam dah puas gaduh bertumbuk ?, menyusahkan , sekali lagi aku tengok muka korang dalam CC ni siap korang ” marah ku kepada dorang.

cik, dia tu yang kacau main game ” balas seorang yang kena tumbuk sambil menangis.

Aku lempang sekor -sekor baru tahu” balasku.

Setelah itu semua pun beredar .

Macam – macam hal lah dorang ini . Inilah lapisan generasi Zaman sekarang!.

Iklhas ,
Mr. J @ Bungai Pengrindu
www.pengerindu.com


Bookmark and Share

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Add to Google Reader or HomepageSubscribe in NewsGator OnlineAdd to My AOLAdd to netvibesSubscribe in BloglinesAdd to The Free DictionaryAdd to PlusmoSubscribe in NewsAlloyAdd to Excite MIXAdd to netomat HubAdd to fwickiAdd to WebwagAdd to Pageflakes

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s