New Iban Tag Animation

Posted: May 18, 2009 in animation

cak cak cak.. Ngemesai ke Jako kitai Iban empu.. Tau diambik code dibaru and letak ba myspace,blog,friendster,tagged nuan… ok.. da.

Rawan ati gempu nuan

Selamat Pagi.

Selamat pagi Sulu

Aku merampau ke nuan ambai..

Celap Amaiku Nadai Sulu..

Selamat Datai

Aku Anak Iban, Agi Idup Agi Ngelaban

Aku lelengau ke nuan

Aku sayau ke nuan siko aja lebih ari utai bukai, ari aku ambai nuan.

Biarku mati ditangan sulu

Borneo Girl

Borneo headhunter

Iban baru , penemu baru

Jalai jalai ngiga sulu baru

Istimewa dari kekasihmu..

kamek miak bintulu

kamek miak bintangor

kamek miak sarikei

kamek miak kapit

Kamek miak kuching

kamek miak miri

Kamek miak sibu

kamek miak sarawak

kamek miak sarawak 1

semina nuan siko aja

Suluku lari enda madah assapai

Welcome to my blog

Welcome to my profile


More here..

Iklhas Bungai Pengrindu ,

Don’t forget to Follow / Subscribe Bungai pengrindu

Ngembuan pengrindu? Taip meh email nuan dibaruh tuk, ambik ke Burung Pengrindu madah ke berita terbaru ari bungai pengrindu ke dalam email nuan.:

Taipkan email anda untuk Subscribe posting terbaru BP..

Artikel terbaru ari Bungai Pengrindu deka dianjung Burung Pengrindu FeedBurner

Leave a comment