Kerja CC Part 8 ::

Posted: November 4, 2008 in Novelku

Hasil Karya : Jacky J J @ Heaven_eYe
HakCipta Terpelihara

“tok tok tok ” em kenapa x ada orang je ni? mana member rumah aku ni? hampeh betul ada ke xder.

“kejappp Kejappp , sapa tu”

Aper punye kawan suara aku pun xkenal , ni mesti buat projek kat rumah , mentang – mentang aku tak ada. “akulah hitrik roshan , farid kamil , dll” gurau ku .

“ceh perasan nak mampus konon ” balas kawanku . Ko balik apsal x bagitau? kalau ko bagi tau awal – awal boleh lah i belikan makanan . Yerlah tu makanan ape.. ko apsal lambat bukan pintu ni mesti ada benda sebalik pintu nih.

“ko ade bawa Kasam janik ke? ” soal Eric . Kejap lah aku penat ni , dahlah awek tadi melepas . Aku terus ke dapur meletakkan barang yang dibawa dari Sarawak dan terus menuju ke bilik merebahkan diri di atas katil ku..

“ahhh sedapnye baring.. penat betul harini ” apalah si Alice buat sekarang dgn si Sham , Cis potong trip langsung . Aku terus mencapai Hp dan Terus SMS Alice . ” i sa sudah sampai rumah , ko dimana sekarang?”taipku .

“Oiiii Jacky ko lapar x , aku lapar ni nak masak apa mlm ni” jerit Eric dari arah dapur. Ah… mengangu je , bile aku nak senang ada je ganguan huh~ . “Ko masaklah apa-apa ” balasku. Kenapa ALice tak balas – balas SMS i ni, ni yang malas ni. Malas untuk memikirkan lagi , i terus ke ruang tamu On kan TV , layan TV lagi best. TV pun xbestlah pula… emm… ahak.. Ada VCD 7 Perhentian ha.. best juga citer ni…

Iklhas ,

Don’t forget to Follow / Subscribe Bungai pengrindu

|| Masalah Cinta?|| Novel Pendek || Blog Wiget|| Blog Template || Ebook || Software|| Animasi Borneo||

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada http://www.Pengerindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s