Kerja CC Part 6 : ungkapan cinta

Posted: September 20, 2008 in Novelku
Hakcipta Terpelihara: HeavEn_eYe : JJJ

Kerja CC Part 6 : ungkapan cinta

Setibanya di lapangan terbang KLIA aku masih lagi terpinga – pinga dengan keadaan yang dipenuhi memori indah tatkala di Sarawak. Berasa berat hendak meningalkan kampung halaman , tapi apakah dayaku. Mencari Ilmu untuk Masa depan adalah diperlukan dahulu. “tutt tuttt tutt ” sms berbunyi . Ku buka dan baca ” sa sudah sampai dah.. tengah tunggu beg ja ni , ko dimana” . Lalu ku membalas ” Sa sudah setengah jam sampai, kat luar kk ” . Keriangan dihati tidak dapat diungkapkan lagi , setelah berpisah pada jarak , waktu . Perjumpaan dahulu di KLIA juga mengamit rasa yang lain sekali ku rasa, masa itu waktu berkenalan tidaklah sampai 2-3jam… tapi … emm… memang cinta itu indah sekali jika dihayati.

“jacky!”jeritan kedengaran dari arah belakangku. wah, comel dan cantik apa komen saudara saudari yang membaca blog ini. Ia bukan imanginasi semata-mata , tapi telah dilalui oleh insan seperti ku.. ” ko dah makan, sa laparni” tanya ku kepada Alice. “belum jum gi makan kejap nanti ambik teksi” Balasnya. Kami berdua pun menjalan mencari restoran makanan segera Mc.D di Sekitar KLIA. Kami hanya memilih untuk membungkus makanan disebabkan tiada tempat duduk. Sambil berjalan aku asyik berfikir “bilalah i nak bagitau yang sememangnya aku telah jatuh hati dekatnya… tapi aku xtau mcamana nak mulakan” fikirku sejenak . “jom makan kat sana sambil tunggu teksi ” kata Alice . aku pun ikut saja..

Sambil makan Burger yang di beli tadi aku curi2 pandang ke arah wajah Alice, em … membuatkan hatiku semakin berdebar-debar bilakan masa yang sesuai untukku menyampaikan hasrat yang telah lama tersimpan di lubuk hati ini.

Akhir nya aku mengambil keputusan untuk meluahkan sekarang , ya Sekarang! juga aku akan meluahkan ungkapan “i love u” , tiga perkataan yang cukup Keramat sekali. “Alice.. em.. i …i …. iii ….” kataku sambil tersangkut2 . “i apa?” balas Alice. “em… ii ii em xpala lah lupa sudah hehehe tu teksi sudah datang” jawapku .. ah.. kenapa begitu sukar sekali untuk meluahkan cinta. Kami masuk ke dalam Teksi .. ku tatap wajah Alice yang kepenatan.. sambil tertidur dan bersandar di bahu saya..
To Be Continued…

Iklhas ,

Don’t forget to Follow / Subscribe Bungai pengrindu

|| Masalah Cinta?|| Novel Pendek || Blog Wiget|| Blog Template || Ebook || Software|| Animasi Borneo||

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada http://www.Pengerindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s