Admin

Posted: July 31, 2008 in MyDiary, Novelku
Translate to Bahasa Melayu

Translate to English

Serba Serbi mengenai “Bungai Pengrindu “

Pemilik Blog: Jacky Juing Jonathan @ Bungai Pengrindu
Blog Url : http://bungaipengerindu.blogspot.com Sekarang Dan Pindah ke http://www.pengerindu.com
Tarikh Ditubuhkan: 18th June 2008
Pekerjaan : Executive Internet Accountant
Waktu Kemuncak Online: 6pm-10pm
Hobi : Memancing
Makanan Kegemaran : Rahsia.
Bintang : Libra
Cita – cita : Usahawan yang berjaya.
Website yang selalu dilawati : , Malaysiakini , Bharian, DayakBaru , Hmetro



Keterubah ia aku berkunsi ke pengrindu aku gagai bala semua ke masuk gagai blog aku, berkunsi ke cerita pengindup diri sigi jarang di peda ba ruai Blog. Tang sebedauku nerus ke jerita, aku deka meri sepuluh jari tunjuk aku kena minta ampun gagai sapa sapa ti bisi gasai ke nti jerita aku tuk bisi mansa ke pengidup diri tau ka pengidup bala.

Aku mula jenguk dunia tuk maia 23 haribulan Sembilan dalam tau 1986 , keterubah ia meda dunia , laban agik nda nemu apa nama pengidup di dunia laban semina ke 9 bulan dalam kandung indai aku . Maia nyak aku sigi nda nemu apa nama ketemu aku , aku gasai ka bisi ribut , bunyi –bunyi ke ulih didinga aku pengudah ke 2minit aku udah ada ke dunia. Utai ke sempat didinga aku ianya “ ohh..laki anak nuan apai dom” , pengudah ia siko doctor ti bangat mentas udah nuci tubuh aku gau bersi bersi lalu aku diletak ba sepiak urg ti bangat besai. Urang nyak ti balat bajik senyum meda aku .Baru ku nemu tuk meh urang ke ngada ke aku. “apai dom, bakani nama ia ka diberi tua?” Tanya indai aku gagai laki siko ianya apai aku empu” . “bah, uji ti diberi tua nama Jacky laban aku minat Jacky Chan udah nyak Juing ambik bisi gari ke nama niang Aki Juing ia ba ili din” ko apai aku yaut .

Lalu bepun arinyak nama aku diletak ke dalam sijil pengada Jacky Juing . Andal amai ati deka yaut apai aku kebuah nama digaga sikda tang nama meh daya aku maianyak geli empai ga tumbuh deka berjako nda ga ulih. Semina gana – gana berguling guling sebelah indai aku sambil ngemata ke pendiau mensia ke besai – besai ari aku.

Pengudah yau ke tiga taun, aku guji ke deka beranda , bergagai engau nembiak ti besai agik ari aku. Yau dalam siti ari aku guji ke berdiri tang majak tumbang . Dalam ati ku keran amat ka bergagai gau nembiak lain tang aku empai tau berjalai. Pemuas ia guji ke pengering diri , aku pan semina ulih berjalai selangkah dua . Pemuas yau kelama ia aku alu gau bala nembiak ke seumur engau aku main “kepung duduk” .

Agik ingat dalam piker untak aku , maia umur ku 5 taun , kus semengat laban enti nda , aku nda ulih bergulai gau kitak ba ruai aku baka ke diatu. Maia nya aku sigi manchal , tumu tumu pagi aku gerajin ke diri ngintik nda ku nyaka kaki ku tergelincir melepok labuh kai , jari ku jepai2 laban aku nda nemu nyemerai nasib amat Tuhan agik sayau ke pengindu ia ke aku di dunia , yau dipeda Melanau siko ianya Indai endah bisi benung nuci gari ba pendai , ia pan lalu menjerit gagai apai aku ti bisi semak diak, lalu apai aku capai jari aku ,alu narit aku ke lantai.. Nti nadai ia aku sigi nda ulih berkelala ngau kitak baka ke diatu.

Pengudah umur ku majak niki ianya aku dipasut ke ba tadika cina ianya Tadika Chung Hua . Aku bendar lari ke diri ari endur sekula tadika nyak. Maia ke ari pertama ia aku masuk , agik ingat dalam piker aku. Ianya pintu class asuh apai aku dikunci gambik ke aku nda ulih pansut. Nyau kelama ia aku yau udah biasa bergulai engau bala kaban ke bela seumur gau aku. Tang sigi ajak ke gasuh ku ketawa sampai ke diatu. Maia sikda bejako cina aku berjako iban. Yau baka Manuk engau itit.

Udah ambis sekula pom , aku guji ke gawa kendiri ba hotel Tanahmas Sibu , nda datai tiga bulan aku gawa diak , apai aku nelipaun gagai aku madah ke bulih yambung pelajar ba menua Malaya din, piker aku maia nyak bisi nda tentu laban penyambung pelajar aku ba menua org deka ningalke semua kaban belayan aku di sibu gau apai indai aku empu. Kak pen gai , aku nitih ke jako apai indai ku lalu ku yambung ke pelajar ba menua Malaya ianya ba Serdang , Selangor dalam timpoh 3tahun aku berkejang ari sibu ianya dalam bln 4 taun 2004 .

Alpha College Of Technology endur alai aku ngiga penemu , dia aku bergulai gau pupu bansa bendarku suai kedirik ba menua urang yau pemuas ia aku nyau teleba , maio kaban . Sapa bala Iban ke Ba serdang , Selangor nda patut nda nemu Mines Wonderland , Mines Shopping Complex. Ha.. dia endur aku bergiga ke belajar nti maia nadai klass , ukai jako bulak pengidup kendirik ndai bala petungal ba menua urg sigi pedis tang laban gai merinsa ke bala apai indai ba menua din aku keterubah giga kerja Partimer , lalu aku kerja ba Mines Shopping Complex serdang Selangor , macam – macam pengawa udah dikerja aku sekubang nti ndai duit , jadi Service ba Domino’s Pizza , partimer ba Palace Of The Golden Horses maia kawin Erra gau Yusry keliak, nti ku nusi engka nda percaya bala. Palace Of The Golden Horses sigi endur bala artis datai , pasukan Chelsea , M.U kala bermalam ba Hotel nyak. 5 star .

Sekali agik nda ku bulak ku kalak berandau mua gau Amy Mastura gau anak ia dua Iko, berandau gau Erra , ganjung pemakai gagai bilik Hotel Erra kalak Maia seduai Amy Mastura gaga Shooting program Memasak. Asai ke dalam mimpi ganjung pemakai ke order org ke bilik sigi pengawa aku nyak.. nda camang2 depan mua Erra Fazira , asai kitak keni nti Erra ba depan mua , aku alu nda nemu agik berjakuk ia ga bajik , putih agik Erra amat stidi, nti semak aku bisi jayau udah ku sembur ke jayau aku tadi ambik bala Menua meda aku mai pulai Erra . hahaha .. oopanjai mat critaku yau crita ke Erra . Nda berasai hari yau semak taun keermpat aku ba menua orang.

Pengidup aku ,
Baka pejalai ke menua ti jauh,
Kemari udah jadi sejarah,
Sarituk kena aku gaga sejarah idup aku
Pagilak deka nyadi hari ke baru dalam pengidup aku.


Salam ceria selalu dari,
Mr. J
www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja Emailkan” sahaja kepada kami.


Didn’t understand in Malay Language? just switch it on your language here.

Bookmark and Share

pengeRindu Fan Club

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Add to Google Reader or HomepageSubscribe in NewsGator OnlineAdd to My AOLAdd to netvibesSubscribe in BloglinesAdd to The Free DictionaryAdd to PlusmoSubscribe in NewsAlloyAdd to Excite MIXAdd to netomat HubAdd to fwickiAdd to WebwagAdd to Pageflakes

Leave a Reply

